26 November 2011

UFL Cup - Quarterfinals today - Global Fc and Kaya Fc win

Pachanga 0-1 Global FT

Livestream : http://www.onepunch.info/2011/10/aktv.html

Global Fc XI : Barbaso, Basa, Borromeo, Cortes, Elhabbib Brothers, Espinosa, Guisso, Hoshide, Kama, Pascual (gk) Soriano

Pachanga Fc XI : Ashime, Bedic,Canedo,Dolloso (GK) ,Felongco,Fegidero,Leonora,Ojamire,Palomo,Taculsame Carlo,Ubiam

27 min 1-0 Global Fc William Guerridon

Pachanga Joshua Fegidero in for Christopher Ojamire

Halftime substitution for Pachanga. 17 in for 16. Mohamad Farah replaces Carlo Tacusalme.

59 min Sub: Angel Guirado for Hoshide.

60 min Sub: Misagh Bahadoran comes in for Franco Borromeo

80 min still 1-0

90 min Pachanga sub :Serios to replace Palomo.

Global FC win 1-0


Global play semifinals against winner of Air Force vs Green Archers United

----------------------------------

Next match at 4.30 pm

Kaya Fc vs Nomads

Kaya FC XI : Boley, Burkey, Camcam, Dagroh, Anton DR, Armand DR, Moy, Omura, Romero, Sabio, Semblat
Subs Kaya FC: Bolzico, Llorente, Mallari, Pierson, Rizaei, Santos, Tuazon


Nomads Fc XI : Blake, Borrill, Connolly, Hacker, Joergensen, Loic, McCready, Mensah, Musters, Schaefer, Williams

Subs for Nomads: De-Luis, D. Denison, Johnson, Phillimore, Relen, Severino, Theuer.

12 min Eddie Mallari replaces the bloodied Armand del Rosario

28 min 1-0 Kaya , Prince Boley

33 min Nomads : Denison to replace Hacker

Semblat (Kaya) and Hacker (Nomads) yellow card


1-0 Kaya Fc Half time

60 min still 1-0

62 min Nomads, Theuer in Schaefer out

70 mins Nomads , Johnson in , Joergensen out

72 min 2-0 Kaya , Burkey

85 min 3-0 , Prince Boley

3-0 FT Kaya Fc to semifinals

Kaya meet the winner of Stallions FC vs Loyola on Wednesday at UMAK

----------------------------------------------

Next match is round of 16

Loyola 14-0 Sunken Garden at Nomads Sports Club at 8 pm


Phil Younghusband 6 goals, Mark Hartmann 4 goals, Jake Morallo , James Younghusband , Cortina and Elnar

5 comments:

  1. ahh talo pachanga....congrats global you redeem yourself....pachanga better luck next atleast a star studded team had a hard time to defeat you....congrats......go pachanga

    ReplyDelete
  2. Global FC won because of pure talent...and pure money!

    ReplyDelete
  3. Anonymous said...
    talo pa rin.



    atleast im cheering my team baka kaw may pagnanais ka sa mga tating player ng global....sa sunod nga magcomment ka tarong ka ha...

    Anonymous said...
    Global FC won because of pure talent...and pure money!

    Thats the power of money....

    ReplyDelete
  4. Money is the root of all evil...that's the power of money! Hahahahaa

    ReplyDelete