07 January 2012

Azkals Alyansa 1-3 CF Internacional de Madrid

Azkals Alyansa XI: Sacapano, Sabio, De Murga, Del Rosario, Gener, Moy, Guirado, Caligdong, P. & J. Younghusband, Araneta 


CF Madrid XI: R. Fernandez, Bejar, Garcia, Ponce, Sanchez, Nkene, Rubio, Cedillo, Pacheco, Rodriguez, D. Fernandez 


Livestream : http://www.onepunch.me/2012/01/azkals-alyansa-vs-cf-madrid.html

15 min 0-1 Ruffo Sanchez


31 min 0-2 Fernandez


0-2 Half Time


46 min 0-3 Ruffo Sanchez


57 min Martin Doctora in , Anton Del Rosario out
61 min Jerry Barbaso , Angel Guirado out


63 min 1-3 James Younghusband


65 min Roxy Dorlas in , Gener Out
68 min Bahadoran in , James Younghusband out
74 min Mercado in , Sacapano out
76 Min Bermejo in , Araneta out
84 min Jaugan in , Chieffy out
84 OJ Clarino in , P. Younghusband out


1-3 FT

2 comments:

  1. Who was that CMI Madrid player with the number 10? He really impressed in his role as a deep playmaker.

    ReplyDelete
  2. #10 Julian Manuel Bautista Rodriguez - Midfielder (Juli)

    ReplyDelete